HTML 5 Wikipedia

tworzenie sklepów internetowych rybnik
HTML5 ? język wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych www.
Jest rozwinięciem języka HTML 4 i jego XML-owej odmiany (XHTML 1), opracowywane w ramach prac grupy roboczej WHATWG (Web Hypertext Application Technology Working Group) i W3C1. Jest to konkurencyjna specyfikacja w stosunku do specyfikacji XHTML 22, której rozwój został porzucony 2 lipca 2009 roku ? wsparcie wszystkich środowisk i producentów przeglądarek ukierunkowane jest na HTML 53.
Nazwę można zapisywać jako HTML 5 ? jako wersję lub HTML5 ? jako nazwę.

Prace nad specyfikacją zostały ukończone w 2014 roku ? 28 października standard został oficjalnie wydany jako rekomendacja W3C4.

Dwa lata później ? w 2016 roku ? ma być gotowy HTML 5.1; wówczas ma być także zaprezentowany szkic standardu HTML 5.256. Główna różnica pomiędzy HTML 5 a XHTML 2 polega na tym, że HTML 5 jest pisane z myślą o kompatybilności wstecznej, podczas gdy XHTML 2 zrywało z kompatybilnością.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTML5

Dlaczego warto wykonać profesjonalną stronę www?

tworzenie sklepów internetowych rybnik Profesjonalna strona www to znak, że naszą działalność gospodarczą, niezależnie od branży, traktujemy poważnie.
Obecnie strony internetowe są nie tylko sposobem na pozyskanie nowych klientów, ale także miejscem, w którym możemy wymieniać się informacjami z konkurencją czy osobami z branży.
Warto wiedzieć o tym, że dzięki stronom internetowym możemy szybko zapoznać się z ofertą firmy, z którą mamy po raz pierwszy do czynienia czy uzyskać ważne informacje, jak na przykład dane kontaktowe.
Warto więc stworzyć profesjonalną stronę www.

Jest to możliwe albo przez specjalistów, albo przez portale, które umożliwiają wykonanie własnoręcznie strony internetowej przy wykorzystaniu odpowiednich szablonów.

Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to: oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów, zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową, możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one), interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści, elastyczność, Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
.