Jak stworzyć dobry e-sklep?

ć, że obecnie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów. Nic więc dziwnego, że coraz

Dodane: 11-12-2016 10:31
Jak stworzyć dobry e-sklep? projektowanie sklepów katowice

Prowadzenie interesów w sieci

Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się firmy, które zajmują się tworzeniem różnego rodzaju stron internetowych. Trzeba przyznać, że obecnie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów.

Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się tworzeniem stron www. Dzięki temu, że utworzona stron zostanie odpowiednio wypromowana w wirtualnym świecie, uzyskamy o wiele większy wzrost zainteresowania naszą działalnością. Zdecydowana większość osób decyduje się także na tworzenie sklepów internetowych przy pomocy profesjonalistów w tej branży.


Tworzenie stron www

Profesjonalna strona www to znak, że naszą działalność gospodarczą, niezależnie od branży, traktujemy poważnie. Obecnie strony internetowe są nie tylko sposobem na pozyskanie nowych klientów, ale także miejscem, w którym możemy wymieniać się informacjami z konkurencją czy osobami z branży.

Warto wiedzieć o tym, że dzięki stronom internetowym możemy szybko zapoznać się z ofertą firmy, z którą mamy po raz pierwszy do czynienia czy uzyskać ważne informacje, jak na przykład dane kontaktowe. Warto więc stworzyć profesjonalną stronę www. Jest to możliwe albo przez specjalistów, albo przez portale, które umożliwiają wykonanie własnoręcznie strony internetowej przy wykorzystaniu odpowiednich szablonów.


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://to.glogow.pl/