czujniki wałka rozrządu sklep

Opona pneumatyczna

Opona pneumatyczna ? zewnętrzna część koła o przekroju otwartym, nakładana na felgę lub obręcz i wypełniana powietrzem (lub innym gazem) pod ciśnieniem.

Jest elementem pojazdu kontaktującym się z podłożem, zapewnia przenoszenie ciężaru pojazdu, sił napędu, hamowania i skrętu, a także podstawową amortyzację w czasie jazdy.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Opona_pneumatyczna

Wybór samochodowej tapicerki

czujniki wałka rozrządu sklep Samochodowa tapicerka może stanowić ozdobę każdego pojazdu.

Jednocześnie trzeba pamiętać o tym, że tapicerka produkowana jest z różnych materiałów i trzeba na nią bardzo uważać, żeby nie ulegała żadnym zanieczyszczeniom.

Jej czyszczenie może bowiem należeć do trudnych i niewygodnych czynności.
Dlatego samochodowa tapicerka bardzo często czyszczona jest w myjniach samochodowych przy wykorzystaniu odpowiednich środków myjących. W przeciwnym razie może być bardzo trudno wyczyścić samochodową tapicerkę.

Jeżeli nie uda się jej doczyścić, to może zajść potrzeba wymiany takiej tapicerki.

W dokonaniu wyboru nowej tapicerki może pomóc pracownik warsztatu samochodowego.

On także zajmie się montażem nowej tapicerki.

wale silnika spalinowego

Dynamostarter Szczególnym rodzajem rozrusznika elektrycznego stosowanym w pojazdach jest dynamostarter umieszczany bezpośrednio na wale silnika spalinowego.

Dynamostarter jest wielobiegunowym silnikiem szeregowo-bocznikowym łączącym funkcje prądnicy i rozrusznika.

W trybie pracy prądnicowej jako wzbudzenie wykorzystywane jest uzwojenie bocznikowe, przy czym nabiegunniki nieczynnego w tym trybie uzwojenia szeregowego pełnią rolę biegunów biernych, w trybie pracy rozrusznika czynne są oba uzwojenia stojana. Dynamostarter bywa nazywany też prądnicorozrusznikiem, prądorozrusznikiem i dynastarterem. Takie rozwiązanie jest stosowane w lokomotywach spalinowych z przekładnią elektryczną, gdzie z wałem korbowym jest bezpośrednio połączona prądnica główna, która spełnia funkcję rozrusznika, co ma miejsce w większości lokomotyw spalinowych z przekładnią elektryczną prądu stałego.

Gdy silnik spalinowy lokomotywy napędza trójfazową prądnicę prądu przemiennego do rozruchu stosuje się osobny rozrusznik, który w czasie pracy silnika spalinowego pełni rolę prądnicy pomocniczej.

Takie rozwiązanie zastosowano w lokomotywie serii SP47.

Zastosowano prądnicę - rozrusznik na napięcie akumulatorów 110 V o mocy 80 kW do rozruchu silnika o mocy 3000 KM.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrusznik_silnika_spalinowego.